Camisetes 2.0
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Camisetes 2.0
Albert, macu, si en.sobra.una.de.M me.la guardaries? :-)

- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4372
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Randy-650 ha escrit:Albert, macu, si en.sobra.una.de.M me.la guardaries? :-)
Dient-li "macu" si convé la cosirà ell.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa....
Mirat el fil que correspon als polos, i les talles. Si t’interessa un polo, potser estaràs de sort amb la talla.

De moment no ho tenim previst, normalment només en fem una vegada a l'any, per la KDD. Però aquest any vàrem fer també els polos que son de màniga curta.Johan88 ha escrit:Yeep! Gràcies per fer-me arribar la camisa! Molt maca! En fareu alguna de màniga curta?
Salutacions!
Mirat el fil que correspon als polos, i les talles. Si t’interessa un polo, potser estaràs de sort amb la talla.

Sort,
- Albert
- Presentats
Holaaaa....
Em sap greu

Per tu el que calgui, guapo. La llàstima es que després de 4 mesos remenant el tema, per primera vegada aquest any no n'ha sobrat cap de cap talla!!!Randy-650 ha escrit:Albert, macu, si en.sobra.una.de.M me.la guardaries? :-)
Em sap greu

Sort,
- Albert
- Presentats
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
No passa res. Gràcies de totes maneres.:Albert ha escrit:Holaaaa....
Per tu el que calgui, guapo. La llàstima es que després de 4 mesos remenant el tema, per primera vegada aquest any no n'ha sobrat cap de cap talla!!!Randy-650 ha escrit:Albert, macu, si en.sobra.una.de.M me.la guardaries? :-)
Em sap greu![]()
![]()

- Albert
- Presentats
Holaaaaa....
Randy, potser estas de sort i tot!!!!
Per un error en la entrega que ens varen fer, ens falta 1 samarreta que tenim pendent, si ens dius quina talla voldries, potser te la podrán fer i tot!!!
Va, vinga, espabila!!!! Que ho intetntarem!!!!

Randy, potser estas de sort i tot!!!!
Per un error en la entrega que ens varen fer, ens falta 1 samarreta que tenim pendent, si ens dius quina talla voldries, potser te la podrán fer i tot!!!
Va, vinga, espabila!!!! Que ho intetntarem!!!!

Sort,
- Randy-650
- Presentats
Albert, una M.
Grâciesssssss, xatu!:-)
Grâciesssssss, xatu!:-)

- Albert
- Presentats
- Albert
- Presentats
Holaaaa,
Randy, has estat de sort. La samarreta que hi ha pendent de fer resulta que ha de venir des d’Alemania!!
Sembla que ve a peu i no arriba fins al dia 15 aproximadament, així que al mateix temps de fer aquesta també ens faran la teva talla M. Possiblement ja estarà disponible per la sortida del Gener.

Randy, has estat de sort. La samarreta que hi ha pendent de fer resulta que ha de venir des d’Alemania!!
Sembla que ve a peu i no arriba fins al dia 15 aproximadament, així que al mateix temps de fer aquesta també ens faran la teva talla M. Possiblement ja estarà disponible per la sortida del Gener.

Sort,
- Randy-650
- Presentats
Albert, t'admiro per totes les coses ben fetes que fas. T'ho he dit mai?
Quan et vegi et faré un petó!!!
Pd:- Bon 2016. T'ho mereixes.
Quan et vegi et faré un petó!!!

Pd:- Bon 2016. T'ho mereixes.

- Albert
- Presentats
Holaaaa,
Randy, que tinguis tu també un molt bon any 2016, però el petó..... ja m'esperaré a veure a la Mointse i que m'el faci ella, si no et sap greu!!!

Randy, que tinguis tu també un molt bon any 2016, però el petó..... ja m'esperaré a veure a la Mointse i que m'el faci ella, si no et sap greu!!!

Sort,