POLOS i SOFTSHELL MOTOTURISME.CAT [CANCEL·LAT]
- Mototurisme
- Presentats
- Entrades: 2092
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
- Ubicació: Catalunya
POLOS i SOFTSHELL MOTOTURISME.CAT [CANCEL·LAT]
FORMULARI COMANDA POLOS I SOFTSHELL
Mototurisme Catalunya
- Mototurisme
- Presentats
Re: POLOS i SOFTSHELL MOTOTURISME.CAT
LLISTA COMANDA POLOS I SOFTSHELL
EN TOTS ELS LLISTATS QUE ESTEM FENT A TRAVÉS DEL FORMULARI I L'EXCEL DE GOOGLE,
TOTA MODIFICACIÓ QUE NECESSITEU FER, NOMÉS CAL QUE TORNEU A OMPLIR EL FORMULARI I AUTOMÀTICAMENT L'ANTERIOR QUEDARÀ ANUL·LAT.
ELS ANUL·LATS SÓN ELS QUE ESTAN SOMBREJATS AMB VERMELL
TOTA MODIFICACIÓ QUE NECESSITEU FER, NOMÉS CAL QUE TORNEU A OMPLIR EL FORMULARI I AUTOMÀTICAMENT L'ANTERIOR QUEDARÀ ANUL·LAT.
ESPERAREM A ENVIAR ELS PRIVATS PER QUE PODEU FER L'INGRÉS A ARRIBAR LA COMANDA MÍNIMA ESTIPULADA DE CADA PRODUCTE
Mototurisme Catalunya
-
- Presentats
- Entrades: 476
- Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm
Hola!
Podeu anul·lar la nostra comanda, si us plau? Crec que ens hem fet un embolic amb les unitats i tipus de polos.
Quan ho tinguem clar de veritat, ja farem la comanda definitiva.
Moltes gràcies i perdoneu les molèsties.
Podeu anul·lar la nostra comanda, si us plau? Crec que ens hem fet un embolic amb les unitats i tipus de polos.
Quan ho tinguem clar de veritat, ja farem la comanda definitiva.
Moltes gràcies i perdoneu les molèsties.
- Mototurisme
- Presentats
Acabem de posar aquesta nota informativa
EN TOTS ELS LLISTATS QUE ESTEM FENT A TRAVÉS DEL FORMULARI I L'EXCEL DE GOOGLE,
Així que quant ho tingueu clar, ja tornareu a emplenar el formulari i fer la comanda definitiva
Mototurisme Catalunya
-
- Presentats
- Entrades: 476
- Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm
Bona tarda,
Ja sé com funciona el sistema i sé llegir, però és que jo no vull modificar una comanda... si us hi fixeu, dic que la vull anul·lar completament. Si no vaig errat, el sistema substitueix la comanda anterior per la nova que fas quan t'has equivocat però, i si no vols fer-ne cap de nova? No veig cap opció que et deixi anul·lar el que ja tens... m'ho podeu aclarir?
Moltes gràcies!
Ja sé com funciona el sistema i sé llegir, però és que jo no vull modificar una comanda... si us hi fixeu, dic que la vull anul·lar completament. Si no vaig errat, el sistema substitueix la comanda anterior per la nova que fas quan t'has equivocat però, i si no vols fer-ne cap de nova? No veig cap opció que et deixi anul·lar el que ja tens... m'ho podeu aclarir?
Moltes gràcies!
- Mototurisme
- Presentats
Bona nit,
Disculpa el malentès. Ja està eliminada la teva solicitud. Ens va semblar recordar que erets un dels que demanaven Polos a la Kdd i que no era un anulació, si no una modificació. Anàvem errats.Marc ha escrit: ↑dt. nov. 19, 2019 7:11 pmBona tarda,
Moltes gràcies!
Mototurisme Catalunya
- Mototurisme
- Presentats
Al Joan (Vman),
Com a la teva solicitud et vas liar i sembla que faltava quelcom, hem anulat les teves dues entrades que sembla que no eren correctes als vostres interessos.
Quan puguis, torna-la a fer, complerta, si us plau.
Com a la teva solicitud et vas liar i sembla que faltava quelcom, hem anulat les teves dues entrades que sembla que no eren correctes als vostres interessos.
Quan puguis, torna-la a fer, complerta, si us plau.
Mototurisme Catalunya
- VMan
- Presentats
- Entrades: 823
- Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
- Ubicació: Manresa
si si ja esta, m'he liat hi ho fet dues vegades
- Jordi Pons
- Presentats
- Entrades: 713
- Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
- Ubicació: Mollerussa
comanda feta, crec que ho he fet bé, si no, ja direu
- Mototurisme
- Presentats
RECORDEU QUE PODEU FER LA VOSTRA COMANDA DELS POLOS I SOFTSHELL
A TRAVÉS D'AQUEST FORMULARI
GRÀCIES A TOTS
A TRAVÉS D'AQUEST FORMULARI
GRÀCIES A TOTS
Mototurisme Catalunya
- Mototurisme
- Presentats
Bon dia
Ja fa temps que està obert el formulari per la comanda de Polos i Softshell, no hem arribat als mínims, si algú més està interessat si us plau que faci la comanda corresponent a través del formulari d'aquest primer post.
Actualment tenim --> 13 polos de màniga curta + 14 polos de màniga llarga + 17 Softshell
Si en un parell de setmanes no hi ha més moviment, demanarem preus actualitzats per aquestes quantitats i us informarem per pendre la decisió de fer la comanda.
Gràcies a tots per la vostra col·laboració
Mototurisme Catalunya