bona tarda compnys,
fa un temps que aquest aparell, dit Carpuride, sembla que esta una mica de moda, em sembla que es com una pantalla de cotxe amb ggoglemaps, tipus android auto o carplay de iphone, potser o dic al reves , no i estic gaire abesat.
per si us es de interes , he vist que un company que tinc a la feina,te un codi de descompte de un 30 % amb el codi ZODZ30 i es veu que es acumulable si la marca ofereix algun descompte.
no cal dir que si aquest fil e ste que borrar que es borri,saludos cordialeessssss.
CARPURIDE
Moderador: Airald
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8194
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
- Airald
- Presentats
- Entrades: 926
- Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
- Ubicació: Taradell
- Contacta:
Re: CARPURIDE
Bàsicament és el que dius, una pantalla amb android auto i carplay. A més, algunes porten comunicació ODB per poder veure dades de la centraleta de la moto com ara la velocitat o RPM entre d'altres. I si, des que darrerament alguns youtubers ho han descobert (bé, segurament les marques els en deuen haver regalat alguns) sembla que sigui impossible viure sense. Molts dels que abans deien que el Garmin o Tomtom era el millor ara han canviat d'opinió.
N'hi ha més d'un d'aquí que el duen, o el Carpuride o el Chegee (en essència el mateix). Alguns tenen l'opció d'anclatge a BMW i control amb la wonderwheel.
Salut.
N'hi ha més d'un d'aquí que el duen, o el Carpuride o el Chegee (en essència el mateix). Alguns tenen l'opció d'anclatge a BMW i control amb la wonderwheel.
Salut.