SKPD A... GORGES DEL TARN - MILLAU x JORDIPB · INSCRIPCIONS [CANCEL·LADA]
Moderador: Airald
- Dodo
- Presentats
- Entrades: 1153
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
- Ubicació: Montcal-Canet D'Adri
Re: SKPD A... GORGES DEL TARN - MILLAU x JORDIPB · INSCRIPCIONS ·
Un altre que es dona de baixa,
Pero veient la situació, prefereixo guardar el parell de dies que gastava de vacances per més endavant.
Com que ja hi han les rutes fetes, és un bon lloc i no hi han opcions, de moment per fer la KDD, recomanaria fer-la aquí mateix. Encara que potser s'hauria de variar el format i fer com l'SKPD, cadascú que es gestioni l'hotel.
Pero veient la situació, prefereixo guardar el parell de dies que gastava de vacances per més endavant.
Com que ja hi han les rutes fetes, és un bon lloc i no hi han opcions, de moment per fer la KDD, recomanaria fer-la aquí mateix. Encara que potser s'hauria de variar el format i fer com l'SKPD, cadascú que es gestioni l'hotel.
- She
- Presentats
- Entrades: 422
- Membre des de: dl. abr. 14, 2014 5:59 pm
- Ubicació: Vic
Hola, jo tambe he anulat la reserva.
Jo era optimista.. pero sembla que va per llarg.
Abraçades i molta salut a tots i em moltes ganes de compartir rutes amb tots vosaltres!!!
Mercè.
Jo era optimista.. pero sembla que va per llarg.
Abraçades i molta salut a tots i em moltes ganes de compartir rutes amb tots vosaltres!!!
Mercè.
- Mamut
- Presentats
- Entrades: 612
- Membre des de: ds. jul. 09, 2011 6:51 pm
- Ubicació: Andorra
Jo també em feia il·lusions. Però...
Reserva d'hotel anul·lada.
Reserva d'hotel anul·lada.
.
Estem en guerra
Estem en guerra
-
- Presentats
- Entrades: 60
- Membre des de: dc. feb. 07, 2018 3:55 pm
- Ubicació: Girona
Hola, jo tambe acabo de cancelar la reserva.
Estava esperant fins última hora amb optimisme (tot i que cada cop amb menys). Esperem poder tornar a rodar el mes aviat posible.
Penso que estaría molt be poder fer aquesta sortida en una altra data. Fins aviat, se us troba a faltar.
Estava esperant fins última hora amb optimisme (tot i que cada cop amb menys). Esperem poder tornar a rodar el mes aviat posible.
Penso que estaría molt be poder fer aquesta sortida en una altra data. Fins aviat, se us troba a faltar.
- JordiPB
- Presentats
- Entrades: 445
- Membre des de: dc. jul. 13, 2016 11:35 pm
- Ubicació: Flaçà
Bé, no cal dir que l'Escapada de moment queda totalment anul·lada . Avui el Sr. Macron (merci Dodo per la info) ha allargat l'estat de confinament a França fins el 6 de Maig i ja veurem si més enllà. De totes maneres sembla que pel que fa a hotels, restaurants i altres llocs de concurrència pública, pot trigar bastant la normalitat.
Com que ja està tot a punt, rutes planejades i demés, la podem deixar pendent per la propera oportunitat que aparegui, però el temps dirà.
Sigueu bons, quedeu-vos a casa tot el que pugueu i cuideu-vos molt.
Com que ja està tot a punt, rutes planejades i demés, la podem deixar pendent per la propera oportunitat que aparegui, però el temps dirà.
Sigueu bons, quedeu-vos a casa tot el que pugueu i cuideu-vos molt.
R1200RT LC 2014 de moment...
Honda Deuville NT650
F800R 2015
Vespa PX125Disco
R1200RT LC 2014 de moment...
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8191
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
doncs a veure si mes endavant es pot realitzar,la ruta i els llocs per on passa be que s'ho valen hi ha una cosa que no entenc, si esta tot tancat i el govern de França ha tancat establiments,com es que tinguen una reserva que no us poden atendre ningú us avisi que no si pot anar,curiositat,eh !!
-
- Presentats
- Entrades: 476
- Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm
Sí que se sol fer, peròKpeps ha escrit: ↑dc. abr. 15, 2020 12:10 pmdoncs a veure si mes endavant es pot realitzar,la ruta i els llocs per on passa be que s'ho valen hi ha una cosa que no entenc, si esta tot tancat i el govern de França ha tancat establiments,com es que tinguen una reserva que no us poden atendre ningú us avisi que no si pot anar,curiositat,eh !!
1- França no va decretar la pròrroga de l’estat d’alarma fins fa molt poc, pel que no se sabia si els hotels podrien obrir o no el dia 1 de maig.
2- Els hotels avisen, si tenen personal i capacitat per fer-ho: avisar personalment a centenars de clients, no és fàcil.
També se li pot donar la volta a la truita i preguntar-se com és que hi ha gent que manté una reserva, si sap que no es podrà presentar a l’hotel? Una reserva és un acord entre un hotel i un client, i les responsabilitats que se’n deriven són compartides entre totes dues parts.
- Napoleon
- Presentats
- Entrades: 1829
- Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
- Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus
Ja l'hi ha sortit la vena gremialMarc ha escrit: ↑dc. abr. 15, 2020 12:30 pmSí que se sol fer, peròKpeps ha escrit: ↑dc. abr. 15, 2020 12:10 pmdoncs a veure si mes endavant es pot realitzar,la ruta i els llocs per on passa be que s'ho valen hi ha una cosa que no entenc, si esta tot tancat i el govern de França ha tancat establiments,com es que tinguen una reserva que no us poden atendre ningú us avisi que no si pot anar,curiositat,eh !!
1- França no va decretar la pròrroga de l’estat d’alarma fins fa molt poc, pel que no se sabia si els hotels podrien obrir o no el dia 1 de maig.
2- Els hotels avisen, si tenen personal i capacitat per fer-ho: avisar personalment a centenars de clients, no és fàcil.
També se li pot donar la volta a la truita i preguntar-se com és que hi ha gent que manté una reserva, si sap que no es podrà presentar a l’hotel? Una reserva és un acord entre un hotel i un client, i les responsabilitats que se’n deriven són compartides entre totes dues parts.
Jo tampoc vaig en BMW
-
- Presentats
- Entrades: 476
- Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8191
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
es clar, tot son detalls a cobrir i mes si son hotels de moltes habitacions, als que no ens agrada gaire viatjar ni coneixem els funcionaments dels hotels sens dubte desconeixem com vaMarc ha escrit: ↑dc. abr. 15, 2020 12:30 pmSí que se sol fer, peròKpeps ha escrit: ↑dc. abr. 15, 2020 12:10 pmdoncs a veure si mes endavant es pot realitzar,la ruta i els llocs per on passa be que s'ho valen hi ha una cosa que no entenc, si esta tot tancat i el govern de França ha tancat establiments,com es que tinguen una reserva que no us poden atendre ningú us avisi que no si pot anar,curiositat,eh !!