HOTEL A RIPOLL (informació de servei)
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
- Entrades: 867
- Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
- Ubicació: Aquí
HOTEL A RIPOLL (informació de servei)
Hola MotoTuristes!!!!!
Donats els recents esdeveniments, he fet un "kampi ki pugui" i m'he "agenciat" habitació al hotel Solana del Ter de Ripoll. He fet la reserva directament per telèfon al 972 701 062 i m'ha sortit prou bé de preu (55,5 per nit amb esmorzar). El hotel (per el meu gust) ni està al lloc privilegiat, ni té el encant del de Ribes però acomplirà les funcions bàsiques de dutxar-se, dormir i prendre un cafè al matí... si hi afegeixo que algú altre hi faci cap, ja tindrà una mica més d'encant.
Aquells/lles interessats/des en fer nit o nits a Ripoll, cal que no badin, hi ha disponibilitat (a dia d'avui, dimarts 28 de setembre), però pot canviar.
Donats els recents esdeveniments, he fet un "kampi ki pugui" i m'he "agenciat" habitació al hotel Solana del Ter de Ripoll. He fet la reserva directament per telèfon al 972 701 062 i m'ha sortit prou bé de preu (55,5 per nit amb esmorzar). El hotel (per el meu gust) ni està al lloc privilegiat, ni té el encant del de Ribes però acomplirà les funcions bàsiques de dutxar-se, dormir i prendre un cafè al matí... si hi afegeixo que algú altre hi faci cap, ja tindrà una mica més d'encant.
Aquells/lles interessats/des en fer nit o nits a Ripoll, cal que no badin, hi ha disponibilitat (a dia d'avui, dimarts 28 de setembre), però pot canviar.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7562
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Sants- Barcelona-Catalunya
Re: HOTEL A RIPOLL (informació de servei)
Bon diaaaaa
Jo he reservat a l'hostal del ripollès, a veure si som uns quants i podem reservar també per sopar...
ens veiem a Ripoll!!!
Jo he reservat a l'hostal del ripollès, a veure si som uns quants i podem reservar també per sopar...
ens veiem a Ripoll!!!
- Kinder
- Moderador de MTC
- Entrades: 2004
- Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
- Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda
Bones,
Doncs jo també he reservat al Hostal Ripollès però només per la nit del dissabte.
El Solana de Ter està bé, però si volem anar a fer un tomb per Ripoll, sopar i algun beure.... és millor està pel centre que no pas a les afores!!
Ens veiem a la KDD
Salut i kms.
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
Plenament d'acord, en el meu cas, aprofitaré les dues nits per dormir bé... sense soroll de roncs de la nostre bulldog... Aquí acabada de adormir-se, al cap de cinc minuts el volum augmenta i és perfectament audible des-de qualsevol indret de la casa...Kinder ha escrit: ↑dt. set. 28, 2021 9:28 pm
Bones,
Doncs jo també he reservat al Hostal Ripollès però només per la nit del dissabte.
El Solana de Ter està bé, però si volem anar a fer un tomb per Ripoll, sopar i algun beure.... és millor està pel centre que no pas a les afores!!
Ens veiem a la KDD
Salut i kms.
si tinc la mala sort de que s'adormi abans que jo... CAGADA !!!
Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 29, 2021 9:34 am, en total s’ha editat 4 vegades.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2026
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Nosaltres encara no sabem si ens apuntarem, doncs el format aquest no és el millor per les nostres circumstàncies actuals, de tota manera he reservat (cancel·lable) un apartament per les dues nits a tocar de l'Hostal del Ripollès.
- Mon&mon
- Presentats
- Entrades: 530
- Membre des de: dg. març 01, 2015 9:19 am
- Ubicació: Sant Julià de Lòria
Hola.
Nosaltres ens incorporarem dissabte al grup, bé al restaurant o durant la ruta, ja ho confirmarem.
També tenim reserva per al dissabte nit a Ripoll.
Ens veiem ...
Nosaltres ens incorporarem dissabte al grup, bé al restaurant o durant la ruta, ja ho confirmarem.
També tenim reserva per al dissabte nit a Ripoll.
Ens veiem ...
Montse i Ramon
-
- Presentats
- Entrades: 156
- Membre des de: dv. abr. 17, 2015 10:36 am
- Ubicació: Barcelona
Quina il·lusió Mon&mon i mes ara que ja vaig amb la Adventure i ja he `pujat al Pic Negre 

-
- Presentats
- Entrades: 143
- Membre des de: dc. abr. 04, 2018 8:58 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Doncs nosaltres també ens quedarem a dormir a Ripoll 

- Toni Wan Kenobi
- Presentats

Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

- Ferrantv
- Presentats
- Entrades: 16
- Membre des de: dc. maig 12, 2021 10:04 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallés
Reservat camping per tenda al cmping Solana de Ter, algu mes hi va?
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
Ai CARAM!!!!!! Juraria que havia escrit un missatge responent a la teva pregunta de que si hi havia algun camping a la vora

M'agradaria molt acampar però el material d'acampada que tinc no és per baixes temperatures i (no menys important) vull aprofitar les dues nits que passaré allí per "descansar" (veure aquí: http://www.mototurisme.cat/viewtopic.ph ... 95#p291737 ), tot i que no seré gaire lluny, em trobaràs al hotel Solana del Ter per si vols prendre un cafè o fer petar la xerrada o les dues coses

Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

- Toni Wan Kenobi
- Presentats
Ufff!!!! ja he trobat el missatge, és aquí http://www.mototurisme.cat/viewtopic.ph ... 20#p291839, pensava que havia perdut la xaveta
em faig gran 

Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

- La Padrina
- Presentats
- Entrades: 385
- Membre des de: dl. abr. 14, 2014 5:59 pm
- Ubicació: Vic
Que vagi molt be el càmping!!! jo ja tinc una edat...
- Ferrantv
- Presentats
- Entrades: 16
- Membre des de: dc. maig 12, 2021 10:04 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallés
Merci Toni!Toni Wan Kenobi ha escrit: ↑dg. oct. 17, 2021 6:59 pmUfff!!!! ja he trobat el missatge, és aquí http://www.mototurisme.cat/viewtopic.ph ... 20#p291839, pensava que havia perdut la xaveta![]()
em faig gran
![]()
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2026
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Nosaltres, finalment, només anirem al dinar del diumenga.
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
Bon vespre MotoTuristes!!!!!!!
Demà he de ser a les dotze del migdia a Puigcerdà, sortiré d'horeta de casa per poder anar "txino, txano"
i gaudir del viatget.
Dinaré (poc,
per culpa de la p^tª dieta**) i després del cafè i tota la cerimònia de "sobretaula" un altre cop "txino, txano"
cap a Ripoll.
Hi haurà algú per allí demà al vespre? o tothom anirà el dissabte directe al lloc de sortida?
**Almenys avui ja torno a cabre dins els pantalons "Daynese"
apretat però hi torno a cabre 

Demà he de ser a les dotze del migdia a Puigcerdà, sortiré d'horeta de casa per poder anar "txino, txano"

Dinaré (poc,

Hi haurà algú per allí demà al vespre? o tothom anirà el dissabte directe al lloc de sortida?
**Almenys avui ja torno a cabre dins els pantalons "Daynese"

Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni