Ospa, Mercè, t’apuntes a totMerce Orriols ha escrit:Apuntada!!!! Sera la meva primera escapada
Sembla com si estiguessis jubilada
Ospa, Mercè, t’apuntes a totMerce Orriols ha escrit:Apuntada!!!! Sera la meva primera escapada
Minino ha escrit: Eeeeeeeee que he posat mininos i no surto, havia d'haver posat minino (vargame con el payo malo )
Ja està!! Ja he omplert el formulari!!JohnnyRLL ha escrit:Bona tarda,
També ens apuntem. Reserves fetes:
Villa de Cazorla, Palacio de Oñate, Andalucía Center i La Muralla.
Apa, acabar de passar el diumenge.
JordiPB ha escrit:Bones!
He fet un canvi d'hotel a Granada, he cancel·lat el que tenia reservat (Andalucía Center) i he fet reserva al Ohtels San Antón. Aniré a fer companyía a la Mercè i a la Marta
Si algún moderador es tant amable de fer el canvi a les llistes.
Merci
Quina son que passaremTrencaferro ha escrit:Doncs jo finalment m’apunto. Des del 2013 que no em coincidia cap escapada.
Ozú, no me diga ezto, que parece mu salaooo!PEPI600 ha escrit:Quina son que passaremTrencaferro ha escrit:Doncs jo finalment m’apunto. Des del 2013 que no em coincidia cap escapada.
Llàstima que no puguis venirTrencaferro ha escrit:Finalment, en contra la meva voluntat, ja que em feia molta il.lusió venir a l’escapada em tinc de donar de baixa.
Ahir em varen trucar que m’operen el genoll el dia 9, i moltes de les proves me les fan els dies que estariem fora, i l’anestessista no la puc posposar.
Espero que us vagi molt bé, ho passeu encara millor i ens feu molta enveja amb les fotos.
No li diguis aquestes coses!!!! Ara li han agafat remordiments i no vindrà!!!PEPI600 ha escrit:Quina son que passaremTrencaferro ha escrit:Doncs jo finalment m’apunto. Des del 2013 que no em coincidia cap escapada.
Mon&mon ha escrit:Hola.
Ens sap greu però hem de donar-nos de baixa de l'escapada.
Una altra vegada serà. Que ho passeu molt bé i feu moltes fotos.
Siau.
Nois que us poseu d'acord?Marc ha escrit:Bon dia,
Lamentablement, nosaltres també ens hem de donar de baixa. Esperem que tot us vagi bé i que tingueu bona ruta!